Saturday, November 9, 2013

Personal | Happy Birthday To Me (:

I'm sharing with you this photo of me. The mini me ((:
Do you like it? (:

Today is my day, today is my birthday!! I'm 18 years old now and....I'm confused (!?) because I don't act like I'm a 18 years old girl ahahah I'm still a child! I'm confused but I'm happy ((: 
18 years and so many memories, bad and good memories. I hope that from now on, the future reserves me a lot of good things. That's all I want (:
Tonight I will commemorate with my family and it will be really fun! 
______

Hoje é o meu dia, hoje é o meu aniversário!! Tenho 18 anos agora e...estou confusa (!?) porque eu não ajo como se tivesse 18 anos ahahah Ainda me sinto como se fosse uma criança! Estou confusa mas estou feliz, e isso é o mais importante ((:
18 anos e tantas memórias, más e boas, claro. Espero que daqui para a frente o futuro me reserve um monte de coisas boas. É tudo o que eu quero (:
Hoje à noite, irei comemorar com a minha família e vai ser mesmo bom!


I told you, I'm still a child ahah :p
If today is your birthday, HAPPY BIRTHDAY TO YOU!! (:
kiss, 
Flávia.
← Blogger OU Google+ →

No comments: