Wednesday, December 11, 2013

Trends | Makeup for Christmas

1. Leighton Meester | 2. Mirand Kerr | 3. Angelina Jolie | 4. Lily Collins

Hello everyone! How is everything? (:
 Today I woke up thinking about the makeup that I will use for Christmas ahah 
I know, I'm weird, but it's a really nice subject to think about, don't you think?
I guess I'll use eyeliner and red or burgundy lips with a very shiny shadow, 
golden shadow maybe, like Leighton in the first picture 
- she looks stunning, right?
The red is the most powerful color in Christmas, so I think that red lips 
are the greatest bet. 
I'm looking for a red lipstick that combines a 
really good quality with a really good price. 
Do you know any product? 
I'm thinking about buying one from Essence or Kiko
I don't know which is the best, can you help me pleassssseeeee? *-*
______

Olá gente linda ((: Como estão?
Hoje acordei a pensar que maquilhagem iria usar para o Natal ahah
Eu sei, eu sou estranha, mas é realmente um bom tema para pensar e postar aqui, não acham?
Eu acho que irei usar eyeliner e lábios vermelhos ou cor de vinho com uma sombra 
brilhante, sombra dourada e com brilhos, talvez, 
como a Leighton na primeira foto - ela está deslumbrante, não está?
O vermelho é a cor mais poderosa do Natal, por isso eu acho que os lábios vermelhos 
são a melhor aposta.
Só que ainda ando à procura do batom ideal, que combine uma boa qualidade 
com um bom preço.
Conhecem algum produto?
Estou a pensar em comprar um da Essence ou da Kiko.
Não sei qual é o melhor, podem-me ajudar, por favorrrr? *-*

   1. Kiko | 2. Essence

What do you think? Which one is the best?
What makeup will you use? (:

Have a lovely day,
Flávia.
← Blogger OU Google+ →

No comments: